راهنمای خرید انواع لوپ تعمیر موبایل

راهنمای خرید لوپ

لوپ یک دستگاه بزرگ‌نمایی ساده و کوچک است که برای دیدن دقیق‌تر جزئیات کوچک استفاده می‌شود. لوپ ها عموما بزرگنمایی بالاتری نسبت به ذره بین دارند و طوری طراحی شده‌اند که در نزدیکی چشم قرار بگیرند یا بپوشند. یک لوپ دسته متصل ندارد و لنز(های) فوکوس آن در یک استوانه یا مخروط مات قرار دارد. در برخی از لوپ‌ها، این سیلندر به داخل محفظه محصور شده‌ای جمع می‌شود که در صورت عدم استفاده از لنزها محافظت می‌کند. در سال‌های 1838 و 1843، بینایی‌شناس فرانسوی چارلز لوئی شوالیه (1804-1859) یک لوپ با بزرگ‌نمایی 10 برابر و فاصله جسم 7 سانتی‌متر ساخت که برای اولین بار «الزامات عملیاتی» را برآورده می‌کرد.

سه نوع اصلی لوپ تعمیر موبایل وجود دارد:

لنزهای ساده، به دلیل انحراف نوری بالا، معمولاً برای طرح‌های با بزرگنمایی کم استفاده می‌شوند.

لنزهای مرکب که عموماً برای بزرگنمایی های بالاتر برای کنترل انحراف نوری استفاده می‌شوند.

منشوری، لنزهای متعدد با منشور.

لوپ در تجارت جواهرات و ساعت سازی، عکاسی، چاپ، دندانپزشکی و چشم پزشکی استفاده می‌شود.

پیشنهاد می کنیم تخفیف های خرید لوپ دو چشم را از دست ندهید.

 

جواهر سازان و گوهرشناسان

جواهرسازان معمولاً از یک لوپ تک چشمی و دستی برای بزرگنمایی سنگ‌های قیمتی و سایر جواهراتی که می‌خواهند بازرسی کنند استفاده می‌کنند. بزرگنمایی 10× برای بررسی جواهرات و علائم مشخصه خوب است  و استاندارد مؤسسه گوهرشناسی آمریکا برای درجه‌بندی شفافیت الماس است.

گاهی اوقات سنگ‌ها با بزرگ‌نمایی‌های بالاتر از 10× بررسی می‌شوند، اگرچه عمق میدان، که ناحیه‌ای در کانون توجه است، برای آموزنده بودن بسیار کوچک می‌شود. بنابراین استاندارد پذیرفته شده برای درجه بدی الماس این است که ضایعات و لکه‌های قابل مشاهده در 10× درجه شفافیت را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

ساعت سازی

لوپ ها برای کمک به ساعت سازان در مونتاژ ساعت‌های مکانیکی استفاده می‌شوند. بسیاری از جنبه‌ها نیاز به استفاده از لوپ دارد، به ویژه مونتاژ خود مکانیسم ساعت، مونتاژ و جزئیات صفحه ساعت، و همچنین تشکیل بند ساعت و نصب سنگ‌های قیمتی بر روی صفحه ساعت. برخی از خانواده‌ها مانند کرودر که به ساعت‌سازی و کار با شیشه مشغول بودند، علاوه بر ساعت‌های خود، شروع به تولید لوپ‌های باکیفیت کردند.

پیشنهاد می کنیم تخفیف های خرید تجهیزات تعویض گلس را از دست ندهید.

 

عکاسی

عکاسان آنالوگ (فیلم) از لوپ‌ها برای بررسی، ویرایش یا تجزیه و تحلیل نگاتیوها و اسلایدها روی میز نور استفاده می‌کنند. بزرگنمایی‌های معمولی برای مشاهده اسلایدها به صورت فول فریم به فرمت تصویر بستگی دارد. فریم‌های 35 میلی‌متری (اسلایدهای 24×36 میلی‌متری تا سوپراسلایدهای 38×38 میلی‌متری) به بهترین وجه در حدود مشاهده می‌شوند. 5×، در حالی که حدود 3× برای مشاهده اسلایدهای با فرمت متوسط ​​(6×4.5 سانتی متر / 6×6 سانتی‌متر / 6×7 سانتی متر) بهینه است.

اغلب، یک لوپ 10× برای بررسی وضوح بحرانی استفاده می‌شود. عکاسانی که از دوربین‌های با فرمت بزرگ استفاده می‌کنند ممکن است از یک لوپ برای مشاهده تصویر شیشه‌ای برای کمک به فوکوس استفاده کنند. کاربران دوربین‌های دیجیتال تک عدسی رفلکس از لوپ‌ها برای کمک به شناسایی گرد و غبار و سایر ذرات روی حسگر استفاده می‌کنند تا برای تمیز کردن سنسور آماده شوند.

دندانپزشکی

لوپ‌های دندانی به دندانپزشکان، بهداشتکاران و درمانگران دندان کمک می‌کنند تا تشخیص دقیقی از شرایط دهان و دندان داشته باشند و دقت جراحی را هنگام تکمیل درمان افزایش دهند. علاوه بر این، لوپ‌ها می‌توانند وضعیت دندانپزشک را بهبود بخشند که می تواند فشار شغلی را کاهش دهد.

پوسیدگی دندان که به عنوان حفره نیز شناخته می شود، با معاینه بصری و لمسی یک دندان تمیز و خشک با دقت بیشتری شناسایی می‌شود. بزرگنمایی دندانپزشکان را قادر می‌سازد تا توانایی خود را در تمایز بین لکه و حفره بهبود بخشند. حفره‌ها بر اساس نمایش بصری آنها رتبه بندی و امتیازدهی می‌شوند. اگر بزرگنمایی خیلی زیاد باشد تشخیص به دلیل میدان دید کم مشکل می‌شود. بزرگنمایی ایده آل برای اهداف تشخیصی تا 2× است. درمان پوسیدگی دندان، بیماری پریودنتال و بیماری پالپ همگی با بزرگنمایی کمک می‌کنند.

متخصص دندانپزشکی ریشه اکثریت قریب به اتفاق تحقیقات را در مورد بزرگنمایی در دندانپزشکی انجام داده است. از آنجایی که شناسایی کانال‌های جانبی علاوه بر کانال‌های پالپ اولیه برای تکمیل درمان غیرجراحی کانال ریشه ضروری است، بزرگ‌نمایی تجسم بهتری را برای دندان‌پزشکان برای مکان‌یابی و درمان کانال‌های مبهم‌تر فراهم می‌کند.

درمان بیماری پریودنتال با حذف رسوبات جرم، پلاک و در نتیجه باکتری که باعث التهاب و متعاقب آن تخریب استخوان می‌شود به دست می‌آید. در موارد شدید، جراحی برای کاهش عمق پاکت اندیکاسیون دارد. متخصصان پریودنتیست و بهداشت باید پلاک و جرم را برای برداشتن آن تجسم کنند. بزرگنمایی می‌تواند به دندانپزشکان و بهداشت‌کاران در شناسایی و حذف پلاک و جرم، علاوه بر بهبود تجسم برای جراحی پریودنتال کمک کند.

یک جفت لوپ دندانی با بزرگنمایی در لنز. یک چراغ لوپ بر روی پل لوپ ها و سپرهای جانبی روی شقیقه‌ها نصب شده است تا از چشمان دندانپزشک در برابر پاشش محافظت کند.

از آنجایی که متخصصان دندانپزشکی از هر دو دست در انجام اقدامات دندانپزشکی استفاده می‌کنند، لوپ‌های دندان دو چشمی هستند و معمولاً به شکل یک عینک هستند. برخی از لوپ‌های دندانی از نوع فلیپ هستند که به شکل دو سیلندر کوچک، یکی در جلوی هر عدسی عینک هستند. انواع دیگر در داخل عدسی عینک تعبیه شده است. یک بزرگنمایی معمولی برای استفاده در دندانپزشکی 2.5× است، اما لوپ‌های دندانی می‌توانند در محدوده‌ای از 2× تا 8× باشند.

همراه با دسترسی مناسب به حفره دهان، نور بخش مهمی از انجام دندانپزشکی دقیق است. از آنجایی که سر دندان‌پزشک اغلب لامپ دندانی بالای سر را می‌گیرد، ممکن است لوپ‌ها به منبع نور مجهز شوند. چراغ‌های لوپ در گذشته توسط کابل‌های فیبر نوری تغذیه می‌شد که به منبع نور دیواری یا رومیزی متصل می‌شد. مدل‌های جدیدتر دارای یک لامپ LED راحت‌تر در داخل چراغ نصب‌شده و یک سیم برقی هستند که از منبع نور معمولی روی دیوار یا روی میز یا بسته باتری قابل شارژ گیره کمربند می‌آیند. گزینه هایی برای دوربین های لوپ نصب شده و ضبط کننده های ویدیو نیز در دسترس هستند.

پیشنهاد می کنیم تخفیف های خرید پنس موبایل را از دست ندهید.

جراحی

جراحان در بسیاری از تخصص‌ها معمولاً هنگام انجام جراحی بر روی ساختارهای ظریف از لوپ استفاده می‌کنند. لوپ‌های استفاده شده توسط جراحان در عدسی عینک نصب می‌شوند و با در نظر گرفتن دید اصلاح شده، فاصله بین مردمکی و فاصله کانونی مورد نظر برای جراح شخصی ساخته می‌شوند. قدرت‌های بزرگنمایی چندگانه در دسترس است. آنها بیشتر در جراحی گوش و حلق و بینی، جراحی مغز و اعصاب، چشم پزشکی، جراحی پلاستیک، جراحی قلب، جراحی ارتوپدی و جراحی عروق استفاده می‌شوند.

در اواسط دهه 1970، متخصصان اورولوژی در زمینه جراحی کودکان و آندرولوژیک احساس کردند که لوپ های عمل کننده بزرگنمایی کافی برای کار جراحی آنها ارائه نمی‌کنند. بنابراین، اورولوژی در نهایت میکروسکوپ عمل را در اتاق عمل معرفی کرد که در مقایسه با سایر رشته‌های جراحی بسیار دیر بود. تقریباً سه دهه بعد، به سختی می‌توانیم انجام وازواستومی یا بازسازی آلت تناسلی را بدون استفاده از این ابزار پیچیده تصور کنیم. مقاله زیر از تاریخ پزشکی مراحل اصلی توسعه فنی میکروسکوپ را نشان می دهد، از ابزارهای بزرگنمایی اولیه تا اختراعات پیشگام کارل زایس (1816-1888) و شرکت موفق او در ینا، آلمان در قرن نوزدهم. در نهایت، کاربرد بالینی میکروسرجری در قرن بیستم با تمرکز بر بازسازی دستگاه تناسلی در آندرولوژی و زنان توصیف شده است.

زمین شناسی

لوپ یک ابزار زمین شناسی حیاتی است که برای شناسایی بلورها و ساختارهای معدنی کوچک در سنگ ها استفاده می‌شود.

سکه شناسان و مجموعه داران سکه

لوپ‌ها یک ابزار ضروری در هر دو سکه شناسی، مطالعه ارز، و عمل مربوط به جمع آوری سکه هستند. کلکسیونرهای سکه اغلب از لوپ‌ها برای ارزیابی بهتر کیفیت سکه‌های خود استفاده می‌کنند، زیرا شناسایی سایش سطح هنگام تلاش برای طبقه بندی درجه یک سکه حیاتی است. سکه‌های بدون چرخش (سکه‌های بدون سایش) می‌توانند نسبت به سکه‌هایی با سایش جزئی برتری بیشتری داشته باشند. این لباس همیشه با چشم غیر مسلح دیده نمی‌شود. سکه شناسان همچنین می‌توانند از لوپ‌ها برای شناسایی برخی از سکه‌های تقلبی استفاده کنند که می توانند از بازرسی بصری با چشم غیر مسلح عبور کنند.

پیشنهاد می‌کنیم تخفیف های خرید اسپاتول و قاب باز کن موبایل را از دست ندهید.

حفاظت از آرشیو

محافظان اغلب از لوپ‌های دستی یا ذره بین‌های دو چشمی سر نصب شده مانند Optivisor برای بررسی مصنوعات و اسنادی که نیاز به تمیز کردن یا تعمیر دارند استفاده می‌کنند.

لوپ‌های با کیفیت نوری ضعیف می توانند به چشمان شما آسیب برسانند، اما این با هر بزرگنمایی است. فقط از یک مارک معتبر مانند Orascoptic، Designs for Vision، Surgitel، Q Optics استفاده کنید.

کاربرد لوپ پزشکی در آزمون‌های مختلف

پزشکی یک علم وسیع است که متخصصان و پزشکان با آن سروکار دارند. این علم به سلامت انسان و بدن مرتبط است و دارای سابقه قوی است. پزشکان و متخصصان این علم از ابزارهایی برای درمان بیماری‌های مختلف استفاده کرده و از آن‌ها برای تشخیص و درمان بیماری‌ها استفاده می‌کنند. با کمک برخی از وسایل، آن‌ها ابتدا نوع بیماری و مشکلی را شناسایی می‌کنند که فرد با آن مواجه است و سپس با کمک دستگاه‌های دیگر، سعی می‌کنند آن را حذف کنند. کیفیت تجهیزات مورد استفاده برای انجام این اهداف حیاتی است؛ و نقش حیاتی در علم پزشکی بازی می‌کند.

پزشکان به ابزارهایی نیاز دارند که در تمام مراحل مراقبت‌های پزشکی از جمله معاینه، تشخیص، و درمان به آن‌ها کمک کنند. این دستگاه‌ها توسط مهندسان پزشکی طراحی و تولید می‌شوند و برای متخصصان تامین می‌شوند. یکی از مفیدترین ابزارها و تجهیزات در علوم پزشکی استفاده از حلقه‌های پزشکی است. در ادامه، ما به همه سوالات شما در مورد چرخه تولید تجهیزات پزشکی دارو پاسخ خواهیم داد.

پیشنهاد می‌کنیم تخفیف های خرید منبع تغذیه موبایل را از دست ندهید.

لوپ پزشکی چیست؟

لوپ پزشکی یک ذره‌بین پزشکی است که توسط مهندسان پزشکی برای معاینه پزشکان و متخصصان تهیه شده‌ است. این نور لنزهای ذره‌بین دارد. پزشکان می‌توانند از این دستگاه برای تشخیص بیماری افراد استفاده می‌شود. این وسیله به طور گسترده در انواع معاینات پزشکی و جراحی‌های مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوپ در انواع و اقسام مختلف ظاهر می‌شوند. انواع حلقه‌های پزشکی عبارتند از: قلم، مداد، پیشانی، رومیزی، دیوار و جراحی. هر کدام از این حلقه‌ها براساس نیازهای دکتر استفاده می‌شوند.

انواع لوپ‌های پزشکی و کاربرد آن‌ها

لوپ‌های قلمی

وقتی دکتر را برای مشکلات خود دیدید، ابتدا از آیتم‌های کوچکی برای بررسی شما استفاده خواهد کرد. مشکلات با گوش‌ها و دهان شما می‌تواند با یک لوپ خودکار دیده شود. این لوپ به اندازه کوچکی طراحی شده‌اند. آن‌ها لنزهای mic کوچکی با قدرت بزرگنمایی ۲.۵ x دارند. همچنین چراغ‌های کوچکی بر روی آن‌ها وجود دارد که با یک کلید کوچک روی آن‌ها روشن و خاموش می‌شوند. این حلقه‌ها استفاده محدودی دارند و تنها می‌توانند برای معاینات و بررسی‌های کوچک مورد استفاده قرار گیرند.

لوپ‌های مدادی:

این لوپ‌ها مانند لوپ های مدادی قلمی برای انواع معاینات پزشکی پایه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از چراغ‌های معاینه پزشکی بسیار روشن و قابل‌اعتماد هستند.

پیشنهاد می‌کنیم تخفیف‌های خرید لوپ دو چشم را از دست ندهید.

3)  لوپ پیشانی:

زمانی که یک پزشک برای جراحی‌های مختلف به اتاق عمل می‌رود، او به ابزارهایی نیاز دارد که از آن‌ها برای افزایش دقت استفاده نکنند، بلکه باید سرعت آن را افزایش دهند. جراح به دستگاهی نیاز دارد که بزرگنمایی کافی داشته باشد و دست و پا گیر نباشد. لوپ‌های پیشانی نوع دیگری از لامپ معاینه پزشکی هستند که می‌تواند در اتاق عمل و در طول عمل جراحی مورد استفاده قرار گیرد.

این حلقه‌ها دسته‌ای هستند که بر روی آن نصب شده‌اند و پشت گوش‌ها و سر قرار داده می‌شوند. لنز و نور این حلقه‌ها بر روی پیشانی نصب شده‌اند. دکتر و متخصص می‌توانند با حرکت دادن سر حرکت کنند. این لوپ ها در انواع معاینات پزشکی و جراحی‌های به خاطر توانایی نصب بر روی پیشانی به کار می‌روند. لنزی که در مقابل این لوپ  ها وجود دارد، بسته به دقت عملیات و نوع جراحی، در اندازه‌های مختلف و قدرت بزرگنمایی ایجاد می‌شود. این لوپ ها به دلیل اندازه کوچک شان ارزان هستند و می‌توانند برای استفاده عمومی مورد استفاده قرار گیرند.

لوپ رومیزی

این لوپ‌ها اغلب در دفاتر و بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. به خاطر دقت بالای معاینات پزشکی، آن‌ها به یک دستگاه نیاز دارند که می‌تواند دقت پزشک را علاوه بر بزرگنمایی مناسب افزایش دهد. لوپ‌های دسکتاپ برای رفع نیازهای پزشکان طراحی شده‌اند. آن‌ها ابعاد متفاوتی دارند و نور و لنز زیادی دارند. این حلقه‌ها اغلب در عملیات و آزمایش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که نیازمند دقت بسیار بالا و بزرگنمایی بالا هستند. این لامپ معاینه پزشکی نیز در عملیاتی که بسیار طولانی است مورد استفاده قرار می‌گیرد. این چراغ‌های معاینه پزشکی در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند و قیمت متفاوتی دارند.

لوپ دیواری:

انواع دیگری از نوره‌ای معاینه پزشکی وجود دارند که می‌توانند بر روی دیوار نصب شوند. این لوپ‌ها بیشتر برای رادیولوژی و عکاسی به کار می‌روند. چراغ‌های معاینه روی دیوار دارای لنزهای کوچک و کوچکی با قابلیت‌های بزرگنمایی متفاوت هستند.

لوپ جراحی:

نوره‌ای معاینه پزشکی نوع دیگری از لوپ مای پزشکی هستند که تنها می‌تواند در اتاق عمل مورد استفاده قرار گیرد. این نورها در اندازه‌های مختلف و با دقت و نور متفاوت ساخته می‌شوند. بسته به نوع جراحی و دقت که عملیات باید انجام شود، از این لوپ‌ها استفاده می‌شود. این نورها معمولاً بالای تخت بیمار نصب می‌شوند و در طول عملیات به پزشک کمک زیادی می‌کنند. این نورها خیلی بزرگ هستند و به خاطر قیمت بالای شان، برای استفاده عمومی مناسب نیستند.

لوپ دوچشمی:

یک نوع دیگر از لوپ‌ها لوپ های دوچشمی هستند. این چراغ معاینه پزشکی اغلب توسط دندانپزشکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. آن‌ها یک محیط بسته و تاریک دارند. پزشکان به دستگاهی نیاز دارند که نور کافی برای بررسی دهان‌شان به آن‌ها می‌دهد. علاوه بر چراغ‌های کوچک و قدرتمند مای که بر روی آن‌ها نصب شده‌اند، این لوپ‌ها نیز لنزهای متفاوتی دارند که می‌توانند بزرگنمایی شوند. این حلقه‌ها اغلب در جراحی‌های زیبایی دندان‌پزشکی توسط دندانپزشکان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اهمیت علم پزشکی از چند نفر پنهان است. در این علم، پزشکان، دندانپزشکان و متخصصان به ابزارهایی نیاز دارند که در مراحل مختلف پزشکی مانند معاینه، تشخیص و درمان به آن‌ها کمک می‌کنند. یکی از ابزارهای دستیابی به این هدف استفاده از حلقه‌ها یا نوره‌ای معاینه پزشکی است. انواع و اندازه‌های مختلفی از حلقه‌های پزشکی وجود دارد. اجزای مهم این نوره‌ای معاینه پزشکی، لنز و چراغ‌های LED کوچک هستند که در آن‌ها جاسازی شده‌اند.

انواع مختلفی از حلقه‌ها وجود دارند که شامل قلم، مداد، پیشانی، رومیزی، دیوار و جراحی هستند. قیمت یک لوپ پزشکی بستگی به عملکرد و ویژگی‌های آن دارد. برای خرید حلقه‌های پزشکی در مدل‌های مختلف، می‌توانید به بخش لوپ‌های پزشکی در پزشکی تولید مراجعه کرده و بسته به نیازهای خود، مدل‌های موجود را بخرید. به یاد داشته باشید که متخصصان پزشکی با تجربه آماده هستند که به همه سوالات شما پاسخ دهند. از بهترین تجهیزات پزشکی برای تولید دارو بپرسید. استفاده از هر یک از این لوپ‌ها به نیازهای دکتر بستگی دارد.

پیشنهاد می‌کنیم تخفیف‌های خرید ست آچار موبایل را از دست ندهید.

لوپ در دندان پزشکی

لوپ وسیله‌ای برای ذره‌بین و دیدن اجسام و ذرات کوچک است که به اشیا کمک می‌کند به وضوح دیده شوند. لوپ در دندان‌پزشکی به کار می‌روند تا دندان بیماران را بزرگ کنند. لوپ در پزشکی و دندان‌پزشکی، تعمیر و نگهداری کامپیوتر، جواهرات، عکاسی، چاپ، همه انواع عملیات‌ها و جراحی‌های مانند: جراحی لثه، جراحی دندان خرد، خالکوبی و تمام صنایع که با اشیا کوچک کار می‌کنند مورد استفاده قرار می‌گیرند. یک وسیله لوپ دیگر یک لنز دستی است که به عنوان لوپ آزمایشگاهی شناخته می‌شود. اجزای لوپ عبارتند از: لنز همگرا و واگرا، لایه منشوری و…

انواع مختلف لوپ‌ها

به طور کلی، این لوپ دارای دو نوع ساختار است:

لوپ گالیله: این لوپ دارای دو لنز با بزرگنمایی دو و نیم است.

لوپ Prismatic: این لوپ دارای یک لنز و یک لایه منشوری با بزرگنمایی ۳ تا ۶ برابر است.

لوپ انواع مختلفی با کاربردهای مختلف دارند و در هر صنعت متفاوت هستند. این لوپ براساس نوع کار، فاصله به سوژه، میدان دید، عمق میدان و کیفیت لنز طبقه‌بندی می‌شود. برخی از انواع لوپ‌ها در زیر آورده شده‌اند:

لوپ لنز معمولی: در مواردی استفاده می‌شود که در آن بزرگنمایی پایین با نور کم مورد نیاز است.

لوپ با لنزهای منشوری: این لوپ چندین لنز در کنار منشور دارد و یک نوع پیشرفته از لوپ است و در موارد دقیق‌تر و حساس به کار می‌رود.

لوپ لنز ترکیبی: این نوع برای مواردی استفاده می‌شود که نیازمند دقت بالاتر و بزرگنمایی بالا و نور شدید در محیط هستند.

پیشنهاد می‌کنیم تخفیف‌های خرید سشوار صنعتی موبایل را از دست ندهید.

استفاده از حلقه‌های در دندان‌پزشکی

پزشکان در دندان‌پزشکی به پزشکان اجازه می‌دهند که شرایط دقیق دهان و دندان را تشخیص دهند و تشخیص دهند. کاربردهای لوپ در دندان پزشکی را می‌توان برای تشخیص و درمان بیماری‌هایی مثل:

  • اندودنتیکس
  • تشخیص پوسیدگی
  • درمان بیماری پریودنتال
  • افزایش مقیاس و حذف پلاک دندان‌پزشکی
  • درمان بیماری‌های پالپ
  • جراحی عصب کشی
  • استفاده از لوپ‌ها در دندان‌پزشکی
  • اجزای یک لوپ دندان‌پزشکی
  • یک جفت عینک: دندانپزشکان باید هنگام کار از هر دو دست استفاده کنند. در نتیجه لوپ دندان پزشکی  به شکل عینک ساخته شده‌ است.
  • لنز با بزرگنمایی 20 تا 80
  • منبع نوری یا لامپ LED
  • ضبط کننده فیلم و عکس

چگونه از لوپ استفاده کنیم

چگونه از لوپ با قرار دادن لوپ بر روی یک صفحه چهار رنگ استفاده کنیم, چیزی که می‌توانیم ببینیم یک ساعت رنگی است یا مجموعه‌ای از نقطه‌های رنگی که در زوایای مختلف به هم متصل شده‌اند، و در برخی قسمت‌ها سفیدی کاغذ دیده می‌شود. گفته می‌شود که این وضعیت انباشت بسیاری از نقطه‌های رنگی است که در زوایای مختلف کنار هم قرار گرفته‌اند و در بین آن‌ها رنگ سفید این روزنامه را می‌توان دید.

در این حالت، نقطه‌های رنگی که زیبایی و تصاویر را می‌دهند شناسایی می‌شوند. هدف این است که گل تراموا کامل و منظم باشد. برای افزایش دقت تشخیص خود می‌توانید این تمرین را انجام دهید. به حاشیه حاشیه یک سند چاپی توجه کنید. لوپ را بر روی این حاشیه قرار دهید تا به کل برسد, که شطرنجی است. شما با یک رنگ خاص دیدید که پر از وضعیت شطرنجی است. شما می‌توانید درصد را تا ۵۰ درصد و اندازه را در محل بررسی بدانید. این تمرین یک لوپ را روی قسمت‌های یک کار چهار رنگ با جداسازی چشم قرار می‌دهد.

لوپ ذره بین جواهرات چیست؟

متخصصان جواهرات از یک ذره بین که به آن لوپ نیز برای بررسی سنگ های قیمتی و سایر جواهرات استفاده می‌کنند. این لوپ‌های ذره‌بین دارای لنزهای ویژه‌ای هستند که به چشمان ما اجازه می‌دهند تا روی یک شی در فاصله‌ای بسیار نزدیک‌تر از حد معمول تمرکز کنند، که باعث می‌شود جسم بزرگ‌تر به نظر برسد و جزئیات کوچکی را که ما نمی‌توانستیم با دید عادی ببینیم، آشکار می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم تخفیف‌های خرید التراسونیک موبایل را از دست ندهید.

تغییرات لنز لوپ بزرگ

یک: لوپ‌هایی که با یک لنز ساخته می‌شوند عموماً کیفیت پایینی دارند، شیئی را که بزرگ‌نمایی می‌کنید منحرف می‌کنند و فلاش‌های رنگی اضافه می‌کنند که دید را مبهم می‌کند.

سه: لوپ سه گانه یک ذره بین جواهرات است که شامل سه لنز است که در کنار هم قرار گرفته اند به گونه ای که اعوجاج و مشکلات رنگ را اصلاح می‌کند.

انتخاب قدرت بزرگنمایی

لوپ ها با یک عدد و به دنبال آن علامت “X” که به معنای “زمان ها” است، مشخص می‌شود. به عنوان مثال، یک لوپ 2X باعث می شود یک شی دو برابر اندازه واقعی آن ظاهر شود و یک لوپ 5X یک افزایش پنج برابری را به شما نشان می دهد.

بهترین لوپ برای جواهرات

یک لوپ بزرگ‌نمایی سه‌گانه 10X انتخاب خوبی برای تماشای جواهرات است و نوعی لوپ است که توسط متخصصان برای درجه‌بندی الماس و سایر سنگ‌های قیمتی استفاده می‌شود. هر چیزی که از طریق یک لوپ قدرتمندتر قابل مشاهده است، اگرچه جالب است، اما در گزارش درجه بندی گنجانده نشده است.به دنبال یک لوپ بزرگ‌نمایی با قاب مشکی در اطراف لنز باشید، زیرا مشکی انعکاس‌هایی را که می‌توانند رنگ جسمی را که مشاهده می‌کنید تغییر دهد، از بین می‌برد.

هنگام خرید لوپ ممکن است اصطلاحات جدیدی بشنوید. سه اصطلاح مهم عبارتند از:

فاصله کانونی: فاصله‌ای که لوپ را از یک جسم می‌گیرید تا بهترین فوکوس و بزرگنمایی را به دست آورید. با افزایش قدرت بزرگنمایی، فاصله کانونی کاهش می‌یابد.

میدان دید: این به اندازه ناحیه ای است که می‌توانید از طریق لنز ببینید. قطر لنز بر میدان دید تأثیر می‌گذارد، اما قدرت بزرگ‌نمایی نیز تأثیر می‌گذارد – هر چه قدرت بیشتر باشد، دید کوچک‌تر است.

عمق میدان: این مشخصه به شما می‌گوید که چقدر می‌توانید لوپ را به سمت یا دور از یک آیتم حرکت دهید و همچنان آن مورد را در فوکوس داشته باشید. هر چه قدرت بیشتر باشد، عمق میدان کمتر است.

نگاه کردن به یک لوپ شما را به یک متخصص جواهرات تبدیل نمی‌کند، اما حتی یک مبتدی نیز می تواند ویژگی‌های اساسی را بیاموزد:

ترک و تراشه در سنگ های قیمتی

اگر با دقت نگاه کنید، ضایعات و لک های بزرگتر

نمای نزدیک از کیفیت هنری در قطعه

از جواهر فروش خود بخواهید به ویژگی های مهم اشاره کند، اما وانمود نکنید که متخصص هستید. اگر می خواهید از لوپ به عنوان یک ابزار یادگیری استفاده کنید، به کمک و همکاری یک کاربر باتجربه نیاز دارید – و آنها می‌توانند به همان سرعتی که می‌توانند یک سنگ قیمتی تقلبی را تشخیص دهند، یک “متخصص” جعلی را تشخیص دهند.

سوالات خود را بپرسید. آیا ویژگی‌هایی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید تا به شما در تشخیص تقلبی یا واقعی بودن سنگ کمک کند.

پیشنهاد می‌کنیم تخفیف‌های خرید خمیر قلع را از دست ندهید.

 

نحوه نگه داشتن لوپ جواهرات

عکس موجود در این صفحه ایده بسیار خوبی از نحوه نگه داشتن لوپ به شما می دهد. یک گزینه جایگزین این است که از دستان خود یک سه پایه بسازید، مچ ها را کنار هم قرار دهید و در حالی که ذره بین را در یک دست و جواهرات را در دست دیگر می گیرید، آنها را روی صورت خود محکم کنید.

لوپ ها با دستورالعمل ارائه می شوند. روی هر جسم کوچکی تمرین کنید تا حس بهتری نسبت به فاصله لوپ از چشم شما داشته باشد و مورد بزرگ‌نمایی شود. زمان زیادی طول نمی کشد تا با بهترین راه برای نگه داشتن ابزار آشنا شوید، و پس از آن، قلاب خواهید شد و به هر قطعه جواهراتی که دارید نگاه خواهید کرد.

در عکاسی پرتره، نور لوپ ضروری است. و برای مبتدیان، این یک تنظیم روشنایی ساده برای یادگیری است. می توان آن را تنها با یک منبع نور و درک مکان قرار دادن آن منبع نور ایجاد کرد.

نورپردازی لوپ ای یک الگوی نورپردازی است که یک سایه دایره‌ای بر روی صورت سوژه درست زیر بینی ایجاد می‌کند. می‌توانید با قرار دادن نور کلید 45 درجه در کنار سوژه و بالا بردن آن درست بالای خط چشم آنها به این هدف برسید. دایره یا شکل “لوپ” که درست زیر بینی قرار می گیرد، در سمت مخالف جایی است که نور خود را قرار می دهید. همچنین به دلیل شیب رو به پایین نور، معمولاً با سایه طولانی‌تری در زیر چانه و فک مشخص می‌شود. نورپردازی لوپ ای یکی از متداول ترین تنظیمات نوری است که در عکاسی پرتره استفاده می شود، زیرا برای اکثر چهره ها جذاب است.

نورپردازی لوپ دارای تنظیمات ساده‌ای است که بیشتر برای عکاسی پرتره استفاده می‌شود. زاویه تنظیم روشنایی لوپ همچنان دارای زاویه کافی برای افزودن ابعاد به چهره است، اما همچنین بدون هیچ گونه سایه خشن و نامطلوب روشن می‌شود. دانستن نحوه ایجاد عکاسی با نور لوپ می‌تواند به پرتره‌های شما عمق واقعی اضافه کند.

اگر با نورپردازی پروانه ای آشنا هستید، می توانید به سادگی با حرکت دادن منبع نور کمی پایین‌تر و به سمت کناره صورت سوژه، این تنظیمات را تغییر دهید. از پرتره بالا، به راحتی می‌توانید سایه لوپ شکل زیر بینی مدل را ببینید. عکاسی با نور لوپ نیز معمولاً با یک منبع نوری نرم و پراکنده انجام می‌شود. این باعث می‌شود نور لوپ برای عکاسی پرتره جذاب‌تر و بهتر باشد. سایه ایجاد شده توسط نورپردازی لوپ می‌تواند صورت سوژه را در یک پرتره بلندتر نشان دهد و گونه‌های مشخص تری به آنها بدهد.

پیشنهاد می‌کنیم تخفیف‌های خرید خمیر فلکس را از دست ندهید.

نحوه گرفتن نور لوپ

روشنایی لوپ دارای یک راه اندازی ساده است. اما دانستن آن می‌تواند عمق واقعی را به پرتره‌های شما بیافزاید، بدون اینکه نیازی به تکیه بر تکنیک‌های گاهی اوقات بیش از حد دراماتیک داشته باشید، و همچنین نمی‌توانید آن را با نور صاف باز کنید.

ارسال دیدگاه