اپلیکیشن پولی اندروید و ایفون که امروز رایگان شد

be704b08 e1af 4da7 b569 98d05c1ddd99
اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند.

معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در زومیت قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم

 

اپلیکیشن‌ها به‌عنوان بخش مهمی ازگوشی موبایل ، جزو جدانشدنی زندگی ما شده‌اند. شاید بتوان اپلیکیشن‌های امروزی را که همه‌ی ما به‌کمک آن‌ها، بخش زیادی از فعالیت‌ها و کارهای روزمره‌ی خود را پیش می‌بریم، به‌عنوان اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم. اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه‌نویسی و حل معادلات ریاضی، بستری را برای ما فراهم می‌کنند تا با کمک آن با دوستان خود در آن سوی دنیا ارتباط برقرار کنیم، فایل جابه‌جا کنیم یا حتی کسب درآمد کنیم.اپلیکیشن‌ها همان‌طور که می‌دانید در سه شیوه توسط توسعه‌دهندگان دراختیار کاربران قرار می‌گیرند. این سه شیوه عبارت‌اند از: رایگان، خرید اشتراک و پرداخت درون‌برنامه‌ای.

مجموعه‌ی جدید اپلیکیشن‌های پولی اندروید که امروز در تاریخ ۷ تیر رایگان شده‌اند متشکل هستند از چند بازی که یکی از آن‌ها فکری و دیگری آرامش‌بخش است؛ همچنین دیگر بازی معرفی‌شده یک اپلیکیشن شبیه‌سازی رشد کودک است که به شما امکان ارزیابی عملکرد خود در مواجهه با کودکان را می‌دهد.

 

۱- بازی Magnet Balls Pro

 

لیکیشن Magnet Balls Pro یک بازی معمایی برای تقویت توانایی ذهنی است که برای مدت محدودی به‌رایگان دردسترس قرار دارد. شما باید توپ‌های همرنگ را هدف بگیرید، به‌گونه‌ای که مجموع توپ‌ها سه عدد یا بیشتر باشد تا توپ‌ها منفجر شوند و امتیاز دریافت کنید. این بازی اعتیاد‌آور افکت‌های گرافیکی زیبایی دارد و قانون بازی بدین ترتیب است که هرچه تعداد توپ‌های پرتاب‌شده کمتر باشد، امتیاز بیشتری به شما خواهد داد. اگر هر روز این بازی را انجام دهید، پاداش‌هایی برای شما درنظر گرفته خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را از لینک زیر دریافت کنید.

 

۳- اپلیکیشن SUPER Happy Style

اسکرین شات اپلیکیشن SUPER Happy Style

اپلیکیشن SUPER Happy Style یک بازی آرامش‌بخش و ذهنی است که به شما کمک می‌کند حس‌وحال خود را تغییر دهید و روزتان را با چند کلمه مثبت آغاز کنید؛ همچنین می‌تواند با نمایش نقل قول‌های ارزشمند، الهام‌بخش شما باشد. این اپلیکیشن ازطریق بازی آرامش‌بخش با کمک حرکت انگشتان روی صفحه‌ی لمسی شما را آرام می‌کند. برای مثال در زمان احساس استرس بعضی از افراد انگشتان خود را بی‌وقفه و بدون هدف تکان می‌دهند تا حواس خود را از موضوع منحرف کنند، حال با این برنامه می‌توانید کتابی را انتخاب کنید و آن را ورق بزنید تا به نتیجه‌ی مطلوب برسید. این ویژگی فقط یکی از امکانات این برنامه به‌شمار می‌رود و می‌توانید با دانلود و نصب برنامه از لینک زیر، ویژگی‌های بی‌شمار اپلیکیشن را کشف کنید و آن‌ها را استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر 

ارسال دیدگاه