رفع مشکل سوکت شارژ سامسونگ گلکسی A20s

مشکل سوکت شارژر A20s

تعمیر سوکت شارژ سامسونگ گلکسی A20s

شما هم مشکل شارژ a20s دارید؟ ممکن است که لازم باشد اجزای سخت افزاری و مسیر شارژ a20s را بررسی کنید. اما قبل از این کار شاید بهتر باشد که این چند مرحله عیب یابی را با همدیگر مرور کنیم.

چک کردن کابل شارژ: اولین اقدامی که شما می‌توانید انجام دهید بررسی کابل شارژ است. برای اینکه مطمئن شوید که کابل شارژ مشکلی ندارد با یک کابل دیگر مشکل شارژ a20s را تست کنید.

تمیز کردن پورت شارژ: یکی از مواردی که باعث عدم برقراری و تماس مناسب بین کابل و پورت شارژ می‌شود گرد و غبارها هستند. با یک تمیز کننده بدون اینکه آسیبی به پورت شارژ وارد شود شروع به پاک کردن این قسمت کنید.

ریستارت کردن گوشی: گاهی اوقات یک ریستارت ساده می‌تواند مشکلات جزئی نرم افزاری را حل کند. پس انجام دادن این روش هم خالی از لطف نیست.

حالت safe mode: راه اندازی گوشی موبایل شما در حالت safe mode می‌تواند کمک کند که متوجه شویم آیا برنامه در حال اجرای دیگری بر روی مشکل شارژ گوشی اختلال ایجاد کرده است یا خیر. اگر در این حالت برنامه‌ای که باعث اختلال شارژ شده را پیدا کنید ‌می‌توانید با حذف کردن آن برنامه مجددا مشکل شارژ را تست کنید.

Battery calibration: کالیبره کردن باتری به این معناست که سیستم عامل گوشی موبایل شما در خواندن اطلاعات مربوط به باتری دچار اختلال و اشتباه شود. در این حالت شما اجازه دهید باتری گوشی شما کاملا خالی شود و سپس آن را به شارژ وصل کرده و بگذارید تا ۱۰۰٪ پر شود.

آپدیت نرم افزار: در نهایت شما باید اطمینان حاصل کنید که نسخه سیستم عامل و نسخه نرم افزار گوشی شما به آخرین ورژن آپدیت شده است. از قسمت تنظیمات و بخش Software Update می‌توانید نسخه نرم افزار گوشی a20s را بررسی کنید. اگر آپدیت نشده بود شروع به آپدیت کردن کنید و سپس مشکل شارژ را مجدد بررسی کنید.

اگر تمامی مراحل بالا را امتحان کردن اما همچنان مشکل شارژ a20 پابرجا بود باید به سراغ تعمیر سخت افزاری بروید. در این حالت باید اجزای سخت افزاری شارژ توسط یک تعمیرکار موبایل بررسی شود.

Repair Samsung Galaxy A20s A207F Charging Problem | Charging Ways

Repair Samsung Galaxy A20s A207F Charging Problem Charging Ways

ارسال دیدگاه