روش و نحوه ساخت اپل آی دی چگونه است؟

ساخت اپل آیدی

یکی از محبوب ترین گوشی ها، موبایل آیفون است که امروزه بسیار پرطرفدار و معروف است و می توان دید که در دست همگان است و خیلی از افراد طرفدار این برند هستند. همانطور که می دانید کار کردن با آیفون به نسبت اندروید پیچیدگی های خاص خودش را دارد و باید طبق برنامه ی خاصی پیش رفت. با گوشی باز همراه باشید برای اینکه بتوانید با نحوه ی ساخت اپل آیدی آشنا شوید.

 

Appel ID چیست؟

یکی از نگرانی های اصلی افرادی که مایل به خرید گوشی های هوشمند اپل یا خرید iPad هستند، Apple ID  است. نتیجه بدون اپل آی دی، نمی توانید از عملکرد محصولات اپل استفاده کنید.Apple ID مانند شناسه کاربران آیفون است. ایجاد Apple ID  اولین نیاز برای استفاده از استورها و اپلیکیشن ISO می باشد با این حساب وجود اپل ایدی برای شما نیاز مبرم است. در هر صورت استفاده از همه محصولات اپل بدون شناسه منحصر به فرد به نام اپل آی دی غیرممکن است.

پیشنهاد می کنیم تخفیف های خرید برد شارژر و تستر موبایل را از دست ندهید.

ساخت اپل آی دی

به طور کلی، ایجاد Apple ID رایگان است و هیچ هزینه ای ندارد. همه کاربران سراسر جهان یک این آی دی را در سیستم عامل گوشی آیفون، رایگان دریافت می کنند. در ایران، ایجاد Apple ID رایگان است و نیازی به پرداخت نیست.

البته باید توجه داشت که فرآیند ساخت Apple ID در ایران به دلیل محدودیت ها و تحریم ها تا حدودی مشکل است؛ به همین دلیل، کاربران ایرانی در ایجاد اپل آی دی مشکلات زیادی دارند. البته لازم به ذکر است که مراکز ارائه خدمات پس از فروش محصولات اپل، اقدام به ارائه خدمات ساخت اپل آیدی می‌کنند. در واقع، کاربران هزینه ای برای ایجاد Apple ID  به مراکز خدمات پرداخت می کنند.

مزایای ساخت اپل آیدی چیست؟

از جمله مزایای ساخت اپل آیدی همانطور که گفته شد این است که می توانید با کمک آن به خیلی چیز ها دسترسی داشته باشید از مهم ترین موارد؛  I Coude، Face Time، I Massage، game center ،Find my phone، Find my friend می باشد.

پیشنهاد می کنیم تخفیف های خرید اسپاتول و قاب باز کن موبایل را از دست ندهید.

خودتان اپل آیدی بسیازید

یادگیری نحوه ایجاد Apple ID می تواند با شما در هزینه ها کمک های زیادی کند. لازم به ذکر است که، فروشگاه های تلفن همراه هزینه زیادی برای ایجاد Apple ID از شما اتخاذ می کنند، در حالی که ایجاد Apple ID بیش از چند دقیقه طول نمی کشد و شما به راحتی می توانید این کار را خودتان انجام دهید. اگر شما خودتان اپل آیدی را بسیازید؛ امنیت حسابتان را تضمین کرده اید. بنابراین علاوه بر صرف هزینه مهم ترین چیز اطلاعات خودتان است که بسیار مهم است. اگر شخص دیگری برای شما حساب Apple را ایجاد کند، به تمام اطلاعات شما دسترسی خواهد داشت،بنابراین خیلی مراقب باشید عرصه را برای افراد سود جو ایجاد نکنید. بنابراین مراقب نگهداری Apple ID  خود باشید و آن را با هیچ کس به اشتراک نگذارید!

 

روش های ساخت اپل آیدی

ساخت اپل آیدی با برنامه ی iTunes کمک گوشی باز

بهترین و مطمئن ترین راه برای ایجاد حساب Apple ID استفاده از نرم افزار (iTunes) است. اولین قدم این است که آیتونز را بارگیری کنید. برای انجام این کار، می توانید به صفحه بارگیری iTunes  بروید. پس از نصب iTunes ، آن را باز کرده و مراحل را قبل از شروع کار دنبال کنید، برای این کار بهتر است از VPN استفاده کنید.

در بخش اول از شما خواسته می‌شود با شرایط استفاده از این برنامه موافقت کنید؛ پس Agree  را انتخاب کنید. و بعد در صفحه جدید Sing in to iTunes را انتخاب کنید. پیامی ظاهر می شود که از شما می خواهد اطلاعات Apple ID  خود را وارد کرده یا یک Apple ID  جدید ایجاد کنید. روی Create New Apple ID کلیک کنید. بعد از این بخش؛ Continue  را بزنید. حالا ایمیلی را که می خواهید برای ایجاد Apple ID  استفاده کنید را وارد کنید. یک رمز عبور برای حساب خود انتخاب کنید و دوباره آن را وارد کنید. مطمئن شوید که رمز عبور شما دارای حروف کوچک، بزرگ باشد. کشور یا منطقه گزینه انتخاب کشور ایالات متحده را تنظیم کنید و بررسی کنید که آیا با شرایط و ضوابط موافق هستید. در نتیجه سپس روی Next  کلیک کنید. اطلاعات شخصی خود را در صفحه جدید وارد کنید. نام ، نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را در قسمت های ارائه شده وارد کنید. در انتهای صفحه باید سه سوال امنیتی ارائه دهید و پاسخ را وارد کنید. به عنوان مثال، نام اولین معلم شما چیست؟ اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، می توانید با پاسخ دادن به این سوالات حساب خود را بازیابی کنید. اگر می خواهید از آخرین اخبار و به روز رسانی های اپل مطلع شوید ، آخرین گزینه را فعال کنید.

قدم بعدی این است که مشخصات کارت بانکی و روش پرداخت خود را وارد کنید، البته برای رفتن به مرحله بعد، با وارد کردن آدرس، باید یکی از گزینه ها را انتخاب کنید. برای ثبت آدرس می توانید از آدرس جعلی استفاده کنید. ثبت نام کنید و آدرس تصادفی را بزنید و آدرس خود یا آدرس های جعلی Apple ID Google  را دریافت کنید. و بعد باید فیلد ها را پر کنید. پس از انجام مراحل بالا، ایمیلی با کد تأیید برای شما ارسال می شود. روی Next  کلیک کنید و کار تمام است. شما اکنون یک  Apple IDدارید.

پیشنهاد می کنیم تخفیف های خرید تجهیزات تعویض گلس را از دست ندهید.

روش ساخت اپل آی دی با ساید اپل با کمک گوشی باز

یکی دیگر از راه های ساخت AppleID رفتن به ساید اپل است. در این بخش متاسفانه سایت اپل پیش شماره های ایران را تایید نمی کند و شما باید به دنبال شماره از خارج از ایران باشید. در حال حاضر وب سایت های زیادی وجود دارد که شماره تلفن های مجازی را ارائه می دهند. البته اکثر این خدمات پولی هستند، اما با کمی تحقیق می توانید سرویس مناسب را پیدا کنید. به یاد داشته باشید، اکثر شرکت ها این شماره را فقط برای مدت محدود در اختیار شما قرار می دهند. این برای امنیت Apple ID  شما خطرناک است. بنابراین سعی کنید شماره را از یک شرکت معتبر خریداری کنید تا در صورت نیاز بتوانید بعد از تاریخ انقضا به این شماره دسترسی پیدا کنید.

ارسال دیدگاه