چرا تعمیرات موبایل شغل مناسبیه؟

شغل تعمیرات موبایل

در همین بازار هم برای شما شغل مناسب شما وجود دارد. برای داشتن یک درآمد خوب، باید شغل پردرآمد و پر سودی را انتخاب کنید. اگر بدنبال شغل پردرآمد هستید، تعمیرات موبایل یکی از آن‌هاست.

1 1

امروزه شرایط به گونه‌ای است که با اندکی نوسان در برخی پارامترها مانند قیمت، تقاضا برای خرید و خدمات انواع کالاها به شدت دچار نوسان می‌شود و اندکی تغییر قیمت چندبرابر کاهش تقاضا را به دنبال دارد. این در حالی‌است که موبایل از جمله کالاهایی‌ست که وابستگی به آن روز بروز بیشتر میشود, درست مثل آب و غذا. بنابراین قابل پیش‌بینی است که درخواست برای تعمیرات موبایل و تبلت روز به روز بیشتر خواهد شد.

 

افزایش روز افزون تعداد کاربران گوشی های موبایل

تا چندین سال پیش اغلب فقط افراد ثروتمند و جوان گوشی هوشمند داشتند، مثلا بیشتر می‌دیدیم که افراد 22 الی 35 ساله از گوشی استفاده می‌کنند. اما هم اکنون پدر,  مادر و حتی کودکان ما نیز دارای تبلت و گوشی هوشمند هستند! این موضوع نشان می‌دهد که روز به روز شاهد افزایش تعداد کاربران گوشی های هوشمند هستیم. وقتی تعداد کاربران تلفن همراه افزایش پیدا کند، مطمئنا نیاز آن ها به تعمیرات موبایل و تمام سرویس های دیگر مرتبط با این زمینه هم افزایش پیدا می‌کند.

1 1

بنابراین افزایش روز افزود تعداد کاربران گوشی های موبایلی یکی از اصلی ترین دلایلی است که نشان می‌دهد تعمیرات موبایل یک شغل عالی و پردرآمد خواهد بود.

شغل تعمیرات گوشی مناسب هر سلیقه

فرض کنید دو نفر در دو نقطه‌ی کاملا متفاوت از کشور زندگی‌ می‌کنند. هردو شرایط و ویژگی‌های کاملا مختلفی دارند اعم از درآمد، مدرک تحصیلی، وضعیت اقتصادی و…تنها وجه اشتراک آنها این است که هردو در جستجوی شغلی مناسب برای کسب درآمد در آینده هستند. یکی از آنها با اینکه در رشته‌ی روانشناسی تحصیل کرده ولی با توجه به اینکه بهای کافی به رشته‌ی تحصیلی‌اش در کشور داده نمی‌شود و نمی‌تواند در حال حاضر شرایط کسب درآمد قابل قبول در این زمینه را ایجاد کند، ترجیح می‌دهد به دنبال شغلی غیرمرتبط با رشته‌اش باشد. از جمله خصایص شخصیتی این فرد عدم تمایل به کار تیمی است. با این اوصاف مشاغلی از جمله آرایشگری، فروشندگی و یا تعمیرات لوازم الکترونیکی و ماشین آلات می تواند انتخاب‌های قابل تأملی باشد. اما فراموش نکنید این فرد جدا از علاقه به کسب مهارت به درآمد قابل قبول نیز فکر می‌کند.

شش

وضعیت خوب بازار آزاد برای شغل تعمیر گوشی موبایل

همانگونه که می‌دانید این روزها مشاغلی مثل اسنپ تنها با یک گوشی تلفن همراه راه‌اندازی می‌شود و پیش می‌رود. بنابراین خراب شدن گوشی موبایل برای افراد بسیاری می‌تواند دردسرهای غیرقابل تصوری ایجاد کند و کسب‌و‌کار آنها را مختل کند. از این رو شاید برای شما پیش آمده باشد که موبایلتان خراب شده و به یک مرکز تعمیر موبایل مراجعه کرده باشید.

s

در آنجا تعمیرکار یک دوره‌ی زمانی طولانی(حدود دو هفته) را برای تعمیرات اعلام کرده باشد! تصور کنید دو هفته بدون گوشی موبایل! بخصوص وقتی گوشی شما منبع درآمد شما باشد. اگر افزایش روز افزون استفاده از گوشی‌های موبایل را با آمار مشترکین تلفن همراه -که چیزی بالغ بر پنجاه و سه میلیون گوشی است- تطبیق دهیم به راحتی متوجه می‌شویم نیاز به شغل تعمیرات گوشی موبایل هرروزه رو به توسعه است بخصوص که جزو تخصص‌های بسیار حساس به شمار می‌آید و به مهارت قابل توجهی وابسته است. بنابراین اگر دوستدار یادگیری مهارت و کسب درآمد قابل توجه از مهارتتان هستید توصیه می‌کنیم به شغل تعمیرات گوشی توجه ویژه‌ای داشته باشید.

 

 

 

مزایای شغل تعمیرات موبایل

صنایع و شرکت‌های تجاری در دنیا فهمیده اند که مهارت از داشتن آموزش و مدرک مهم‌تر است. افراد دریافته‌اند که داشتن گواهی یا مدرک دانشگاهی نشان دهنده‌ی صلاحیت نیست. به همین دلیل افراد سعی دارند تا برنامه هایی را انتخاب کنند که بر روی ارتقای مهارت و دانش آنها تمرکز دارد. هم چنین افراد بیشتری به دنبال مشاغلی هستند که مهارت آنها را به کار گیرد و زمینه ی تخصصی داشته باشد.

 

d

رشد بی سابقه ی صنعت موبایل دیگر بر کسی پوشیده نیست که همین عامل باعث به وجود آمدن مشاغل مرتبط به گوشی موبایل زیادی شده است. شغل تعمیرات موبایل یکی از آنهاست که بسیار محبوب بوده و افراد زیادی وارد این حرفه شده اند که سود خوبی نیز نصیب آنها شده است.

 

پرستیژ کاری

یک تعمیرکار موبایل پرستیژ خاص خودش را دارد. این شغل اصلا با مشاغل دیگری که کلمه تعمیر در کنار آن ها می‌آید قابل مقایسه نیست! تعمیرکاران موبایل اصلا نیازی به انجام کارهای سنگین ندارند، بلکه کاملا برعکس اوج ظرافت در کار آن ها دیده می‌شود و یکی از اصلی ترین معیارهای آن است.

 

1 8

 

شما به عنوان یک تعمیرکار موبایل پشت میز خود می‌شینید و گوشی مشتریان را با کمال خونسردی تعمیر می‌کنید و در قبال انجام این کار دستمزد خوبی هم دریافت خواهید کرد. بنابراین تعمیرات موبایل یک شغل با پرستیژ است و جلوه بسیار خوب و حرفه‌ای دارد.

 

چند سوال ؟؟1 3

  • حالا چگونه یک تعمیرکار موبایل خوب شویم؟
  • زمان برای یادگیری این حرفه چقدر است ؟
  • ابزار تعمیرات موبایل مورد نیاز برای تعمیرات موبایل چی هستند ؟
  • از کجا می‌توانیم لوازم تعمیرات موبایل را با بهترین کیفیت خریداری کنیم؟

اگر کلی سوال مشابه سوالات بالا در ذهن شماست و دنبال جواب آنها هستید پیشنهاد میکنم سایت ما را دنبال کنید و به این صفحه یه سربزنید!

 

 

 

اگرچه ممکن است زمان زیادی را برای پیدا کردن شغل مناسب خود از دست داده باشید و تصور کنید که در سن نامناسبی به فکر انجام شغل تعمیرات موبایل افتاده‌اید اما هرگز امیدتان را از دست ندهید. شغل تعمیرات موبایل شغل نوظهور و جوانی است و حتما در بازار کارش جایی برای شما نیز وجود دارد.

 

اگر این مطلب را دوست داشتید، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

ارسال دیدگاه