مشکل شبکه بعد از ترمیم سریال گوشی

رفع مشکلات پس از ترمیم سریال گوشی

امروزه تعمیرات موبایل بسیار سخت شده است و شما باید ساده ترین و موثرترین روش ها را در صورت بروز این مشکل بدون هیچ هزینه ای بیاموزید و با دقت آن را برطرف کنید با گوشی باز همراه باشید. یکی از این مسائل که گوشی های همراه را درگیر می کند مسئله ترمیم سریال گوشی همراه و مشکلات احتمالی پس از ترمیم است. در حالت کلی در نظر داشته باشید که؛ برای تعمیر گوشی های اندرویدی، به حالت بارگیری بروید و فایل مودم مناسب برای گوشی خود را در قسمت Modem یا CP در نرم افزار Odin انتخاب کرده و آن را در گوشی ذخیره کنید. تلفن را روشن کرده و کد # 7284 # * را شماره گیری کرده و Select Modem  را انتخاب کنید. تلفن را با کابل UART به جعبه Z3X وصل کنید. مدل تلفن را در نرم افزار Z3X-Box  انتخاب کنید، روی منوی سمت راست روی Write QCN کلیک کنید و فایل SMG7102_M8626A را انتخاب کرده و منتظر بمانید تا مراحل تکمیل شود.

سریال گوشی چیست؟

تلفن همراه امروزه یکی از مهم ترین وسائل برای ما محسوب می شود که به بسیاری از کار های ما رونق داده است. یک سری مشکلات در تلفن همراه به عدم سرویس یا آنتن دهی منجر می شود و دلیل آن ممکن است مشکلات نرم افزاری یا نصب فلش رام جدید در تلفن و مکاتبات سریال در جعبه تلفن همراه با شماره سریال در تلفن ما از کد فرمان * # 06 # استفاده می کنیم و صحت شماره سریال را بررسی می کنیم. با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه سخت افزار و نرم افزار تلفن و توسعه برنامه ها و برنامه های مختلف برای تعمیر و بازیابی اطلاعات تلفن، جعبه های آماده با مجوز برای مارک های مختلف تلفن های همراه در حال توسعه است.

پیشنهاد می کنیم تخفیف های خرید تجهیزات تعویض گلس را از دست ندهید.

 

روش ترمیم سریال گوشی بدون باکس

دو روش برای انجام این کار وجود دارد، یکی برای گوشی های CPU MTK و روش دوم برای گوشی های سری SPD.

آموزش ترمیم سریال در گوشی های حاوی سی پی یو مدیاتک MTK

همه گوشی های چینی از جمله هواوی ، لنوو ، ایسوس، شیائومی و غیره با پردازنده یا پردازنده MTK اگر آنها نمی توانند شماره سریال IMEI شما را پیدا کنند، آنتن و سرویس و همچنین سیم کارت در این تلفن ها ندارند. شما باید سریال تلفن را با کمک یک کد فعال کنید تا آنتن دهی آن درست شود که به شرح زیر است:

اولین قدم برای تعمیر یک سریال سریال روت کردن آن با استفاده از روشهای ساده و قابل اعتماد است. این کار را می توان با یا بدون رایانه و با نسخه Android  یا یک برنامه بسیار قدرتمند مانند KINGO Root  انجام داد. در مرحله بعد، برنامه Busy Box  معتبر را از Google Play  بارگیری کرده و روی تلفن نصب می کنیم. وظیفه بعدی این است که برنامه سیستم MTK Droid Tools را از اینترنت بارگیری کرده و روی رایانه نصب کنید.

قبل از آن، ما نباید غیرفعال کردن برنامه آنتی ویروس سیستم خود را متوقف کنیم. گام بعدی این است که گزینه اشکال زدایی USB  را فعال کنید. برای انجام این کار، ابتدا باید به بخش تنظیمات تلفن بروید. وقتی روی About Device کلیک می کنید، گزینه Build Number را مشاهده خواهید کرد. اگر هفت بار روی آن کلیک کنید می توانید این عبارت را مشاهده کنید که گزینه توسعه دهنده هستید. Developer options  و اگر روی آن کلیک کنید می توانید گزینه USB debugging را مشاهده کرده و آن را فعال کنید.

پیشنهاد می کنیم تخفیف های خرید پنس موبایل را از دست ندهید.

 

سپس تلفن خود را با کابل به درگاه USB رایانه متصل می کنیم و بلافاصله پیغام Always allow from this computer را دریافت می کنیم و با تأیید این جمله منتظر می مانیم تا فایلهای سیستم و درایورهای تلفن به صورت خودکار بارگیری و نصب شوند. برنامه MTK Droid Tools را که در مراحل قبل بارگیری و نصب کرده ایم باز کرده و بر روی گزینه Root کلیک کنید.

برای آزمایش موفقیت آمیز مراحل تعمیر سریال تلفن، کادر زرد در سمت چپ برنامه باید به تدریج با رنگ سبز پر شود. در غیر این صورت، کابل را از سیستم جدا کرده و مجدداً به درستی وصل کنید. هنگامی که رنگ سبز در کادر پر شد، روی عبارت IMEI / NVRAM کلیک می کنیم، که پنجره ای با دو کادر خالی مربوط به سری تلفن، یعنی IMEI 1 و IMEI 2 باز می کند و شما باید با دقت وارد کنید کدهای دستگاه تلفن را به درستی وارد کنید. با کلیک روی گزینه Replace IMEI و تأیید با Yes، در نهایت مرحله تعمیر سری را تکمیل می کنیم. در نهایت، روی گزینه Reboot در سمت راست برنامه کلیک کنید تا دستگاه راه اندازی مجدد شود تا کد از دست رفته از دستگاه بازیابی شود.

پیشنهاد می کنیم تخفیف های خرید برد شارژر و تستر موبایل را از دست ندهید.

آموزش ترمیم سریال برای گوشی های سری SPD

ابتدا تلفن خود را با کابل USB  به رایانه متصل می کنیم تا همه درایورها بارگیری و به طور خودکار نصب شوند. سپس برنامه معتبر و قدرتمند Write IMEI Tool  را بارگیری کرده و روی سیستم نصب می کنیم. با بازکردن برنامه قبلی، در صفحه اصلی، روی گزینه Select Mode  کلیک می کنیم و بلافاصله پنجره ای ظاهر می شود که در آن با انتخاب عبارت Normal Mode و در نهایت گزینه Select به مرحله بعدی می رویم.

در صفحه اول دوباره گزینه Set را انتخاب می کنیم و در کادر باز شده گزینه IMEI 1 را علامت می زنیم و اگر عبارت Manual entry and save را انتخاب کنیم از کادر خارج می شویم. در صفحه اصلی فیلدی به نام لطفا IMEI 1 وارد کنید، در این مرحله باید شماره سریال تلفن را وارد کنید، و اگر در قسمت بعدی دو سیم کارت وجود دارد، یعنی IMEI 2 را وارد کنید، اتصال تلفن به کامپیوتر را به دقت بررسی کرده و توسط برنامه شناسایی کنید، روی گزینه نوشتن در صفحه اصلی برنامه کلیک کنید و منتظر بمانید تا تعمیر سریال تلفن به پایان برسد.

پیشنهاد می کنیم تخفیف های خرید ابزارآلات تعمیرات موبایل را از دست ندهید.

 

به تدریج قسمت پایینی برنامه را با رنگ سبز پر کنید، در غیر این صورت مجبور خواهید بود کابل را جدا کرده و دوباره روند نوشتن را شروع کنید.آخرین مرحله راه اندازی مجدد تلفن است و با شماره گیری کد فرمان * # 06 # می توانید موفقیت تعمیر سریال خود را مشاهده کنید.

ارسال دیدگاه